Nabízené služby
Oblast úrazů a nemocí z povolání:
- šetření úrazů zaměstnanců, dodavatelů a zákazníků, jejich řešení pro zabránění možných sankcí, možné negativní medializaci apod.
- řešení pracovních úrazů od A - Z a zabránění tím možných sankcí
- nastavení systému ve věci řešení odškodnění úrazů – odškodňovací komise nebo ve spolupráci s odbory (pokud jsou)
- vypracování a rozeslání dopisů pro postižené o výši odškodnění
- podávání písemných návrhů na opatření proti úrazům
- sledování a reportování statistických indexu spojených se sledováním úrazovosti na pracovišti;
- písemná komunikace s dotčenými orgány ve věci šetření pracovních úrazů
- řešení těžkých a smrtelných úrazů zaměstnanců, dodavatelů a zákazníků z hlediska zamezení možných sankcí ze stran zdravotních pojišťoven a kontrolních orgánů
- řešení vzniklých nemocí z povolání
- jednání s klinikou nemocí z povolání, krajskou hygienickou stanicí a příslušným pracovištěm za účelem šetření nemoci a zabránění možných sankcí, projednání s úrazovou pojišťovnou za účelem refundací proplacených částek
- jednání s preventivní lékařská péče – řešení vzniklých problematik spojených s lékařskými prohlídkami, úrazy a nemocemi z povolání, ochrannými nápoji a další problematikou preventivní lékařské péče
- řešení případných úrazů zákazníků společně se společnosti, zajišťování výpovědí svědků apod. pro objasnění příčin vzniku zranění za účelem minimalizace částek k platbě za tyto úrazy
- jednání se zákazníky ve věci řešení jejich úrazů, zpracovávání a odesílání dopisů o odškodnění
- jednání s dodavatelskými firmami ve věci řešení úrazů jejich zaměstnanců, které se staly na pracovištích společnosti
- jednání se servisními firmami za účelem dodání příslušných podkladů k objasnění příčin úrazů
- jednání s PČR za účelem dodání příslušných podkladů k objasnění příčin úrazů
- zpracovávání dopisů ošetřujícím lékařům ve věci došetření pracovních úrazů, úrazů dodavatelů a zákazníků v rámci přípravy dokladů pro refundace úrazovou pojišťovnou
- příprava podkladů pro právní oddělení ve věci odškodnění úrazů zákazníků nebo v případě soudních sporů
- vedení úrazové agendy za celou společnost – veškerá data ukládána do speciálního programu v el. podobě
- účast u soudních jednání dle požadavku společnosti