Co jsou cookies?

Textové soubory, které internetové stránky ukládají na váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy tyto stránky začnete využívat. Stránky si tak na určitou dobu zapamatují úkony, které jste na nich provedli, a preferencí (např. přihlašovací údaje, jazyka, velikost písma a jiné zobrazovací preferencí), takže tyto údaje pak nemusíte zadávat znovu a přeskakovat z jedné stránky na druhou.

Dalším používáním těchto stránek vyjadřujete souhlas s ukládáním souborů cookies. Více informací Méně informací

Nabízené služby

Oblast úrazů a nemocí z povolání:

  • šetření úrazů zaměstnanců, dodavatelů a zákazníků, jejich řešení pro zabránění možných sankcí, možné negativní medializaci apod.
  • řešení pracovních úrazů od A - Z a zabránění tím možných sankcí
  • nastavení systému ve věci řešení odškodnění úrazů – odškodňovací komise nebo ve spolupráci s odbory (pokud jsou)
  • vypracování a rozeslání dopisů pro postižené o výši odškodnění
  • podávání písemných návrhů na opatření proti úrazům
  • sledování a reportování statistických indexu spojených se sledováním úrazovosti na pracovišti;
  • písemná komunikace s dotčenými orgány ve věci šetření pracovních úrazů
  • řešení těžkých a smrtelných úrazů zaměstnanců, dodavatelů a zákazníků z hlediska zamezení možných sankcí ze stran zdravotních pojišťoven a kontrolních orgánů
  • řešení vzniklých nemocí z povolání
  • jednání s klinikou nemocí z povolání, krajskou hygienickou stanicí a příslušným pracovištěm za účelem šetření nemoci a zabránění možných sankcí, projednání s úrazovou pojišťovnou za účelem refundací proplacených částek
  • jednání s preventivní lékařská péče – řešení vzniklých problematik spojených s lékařskými prohlídkami, úrazy a nemocemi z povolání, ochrannými nápoji a další problematikou preventivní lékařské péče
  • řešení případných úrazů zákazníků společně se společnosti, zajišťování výpovědí svědků apod. pro objasnění příčin vzniku zranění za účelem minimalizace částek k platbě za tyto úrazy
  • jednání se zákazníky ve věci řešení jejich úrazů, zpracovávání a odesílání dopisů o odškodnění
  • jednání s dodavatelskými firmami ve věci řešení úrazů jejich zaměstnanců, které se staly na pracovištích společnosti
  • jednání se servisními firmami za účelem dodání příslušných podkladů k objasnění příčin úrazů
  • jednání s PČR za účelem dodání příslušných podkladů k objasnění příčin úrazů
  • zpracovávání dopisů ošetřujícím lékařům ve věci došetření pracovních úrazů, úrazů dodavatelů a zákazníků v rámci přípravy dokladů pro refundace úrazovou pojišťovnou
  • příprava podkladů pro právní oddělení ve věci odškodnění úrazů zákazníků nebo v případě soudních sporů
  • vedení úrazové agendy za celou společnost – veškerá data ukládána do speciálního programu v el. podobě
  • účast u soudních jednání dle požadavku společnosti